Ett litet steg tillbaka...

Inte alls så hemskt som det låter men det går inte riktigt enligt planerna idag..

Eftersom Emily så fint drog ur sin sond igår så har hon blivit tvungen att ta sina mediciner direkt i munnen, detta har inte varit uppskattat och har (tror vi..) gjort att hon inte vill ta flaskan längre.. Inte bra med andra ord, en ny sond är inte alls långt borta nu, trots att det är det sista vi vill. Men hur det än är så måste hon få i sig tillräckligt med vätska och näring och om hon inte äter så finns inte så många andra alternativ.

Hon har dessutom fått utslag på kroppen, vad det är vet vi inte riktigt, det kan vara värmeutslag, men hon har även lite feber så hon hålls under uppsikt. (Ja, det gör hon förståss annars också, men ni förstår vad jag menar...)

Jag trodde att min kamera hade gått sönder och gick ner på stan för att få hjälp, när jag fick höra att det skulle kosta minst 1500:- så gick jag tillbaka till rummet och bankade lite på den ( :-) ) och nu fungerar den igen, så jag lyckades få en rolig bild på skruttan..


Vi hade ingen mössa med oss på sjukhuset så vi fick låna en kvarglömd.. Men som synes var den lite liten..:)

Vi hade som tur var hennes egen mössa på hotellrummet så hon slapp skämmas ute på stan.
Idag har hon fått många promenader och hon är lika nöjd varje gång, hon börjar komma tillbaka i sina invanda rutiner nu.


#1 - - Lindha:

Hej igen!!!

Jasså den lilla snäckan har upptäckt att det kommer i sin mun.. :) Det kommer snart ska ni se hi hi...

Hon är verkligen en tjej med mycket vilja..

Jag följer Er hela helgen o hoppas på att få träffa er innan ni åker hem :)

Många kranmar från Lindha

Ps. Ge den lilla en stor kram från mig Ds.

Till top