Snart alla hjärtans dag...

Hade planerat att gör det lite enkelt i år och blanda nytta med nöje, eller rättare sagt vara lite givmild..

Jag ville med andra ord, för att inte krångla till det allt för mycket köpa sånna här:

 

Men tji fick jag!

Jag gick runt i hela Kista centrum... Åhlens, alla barnbutikerna, Guldfynd, Ica, Konsum, Pressbyrån, Apoteket osv, osv, osv...
Ingen jag frågade visste ens vad det var men var mycket artiga och erbjöd mig rosa bandet istället.. (!!!?) Varför skulle jag vilja ha rosa bandet (som också är väl värt att stödja, missförstå mig rätt:)) när jag är ute för att stödja hjärtebarn och forskningen kring hjärtsjukdomar?
Överallt läser man att Februari månad är Alla hjärtebarns månad, men ingen vet om det... http://www.hjart-lungfonden.se/abm09-Kampanj---barnhjartan-2009/abm09-Ge-ditt-stod/abm09-pins-puff/abm09-hjartepins/

Ja, ja. När jag väl kom hem och började söka på nätet så såg jag att de visst skall säljas på Akademibokandeln, Hemtex, GinaTricot och några till. Alltså inte alls där man kanske först skulle leta efter dem. Då återstår det att se om de finns i Kista centrum i de angivna butikerna nästa gång jag går dit...

Ha en underbar Alla hjärtans dag och ta hand om era nära och kära!

Kramar!!
#1 - - Marléne:

Jag har också letat efter de där pinsen. Har inte heller hittat de någonstans även om de gör reklam att de ska finnas att köpa i varje hörn typ.

Till top